marți, 8 septembrie 2015

Culca-te cu mine de Joanna Briscoe

Deci  asta a fost ultima carte de la onisel.
Sincer m-am asteptat sa fie de durata,ca o sa dureze ceva pana citesc cele 11 carti imprumutate,dar iata ca am citit si in plus fata de astea.
Cum am spus titlul a fost primul care m-a surprins.Este unul incarcat de erotism prin simplitatea mesajului si nu chiar.
Nu stiam daca o sa-mi placa,pentru ca nu prea ma dau in vand dupa cartile de dragoste veritabile,dar,aceasta carte este exceptia de la regula (p.s.mai citesc cate una doua povestioare de dragoste).
Povestea alterneaza intre cele doua personaje principale:Lelia si Richard,doi indragostiti cu pasiuni ascunse pentru sex.Povestea devine interesanta atunci cand Lelia ramane insarcina intr-o partida de amor (explicate in detalii de autoare).
Apoi viata lor deviaza pe o panta abrupta cand apare ,Silvie,o femeie amanta in viata lui Richard.
Ceea ce devine de-a dreptul delicious e faptul ca si Lelia il inseala pe Richard ,culmea,cu aceeasi femeie (putin scarbos).
Finalul este unul surprinzator,unul happy desigur,cand Lelia naste o fetita,cuplul isi continua viata de familie in continuare iar amanta celor doi,Silvie este devorata de negura aminitirilor apuse si uitat treptat.

Acum ma apuc si de cartile mele ,ca s-au mai adunat intre timp ,si dupa fiecare carte revin cu o recenzie!

                                                                Mersicel onix pentru toate lecturile delicioase pe care

                                                                                                               mi le-ai oferit pana acum!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu