duminică, 10 aprilie 2016

Limitele Spiritului de Richelle Mead

Al 5-lea volum al seriei de mare succes,Academia Vampirilor,care s-a lasat putin timp asteptat,dar care pana la urma a meritat.
Image result for limitele spirituluiApar elemente noi dar totusi in unele momente nu prea a reusit sa ma impresioneze.
Descrierile,foarte frumos realizate,marca Mead,au fost exceptionale,si momentul in care Dimitri redevine vampir e momentul meu favorit,desi nu prea a fost ceva care sa ma ia prin surprindere,si nici lupta dintre gardieni si strigoi.
In schimb asasinarea reginei si acuzarea lui Rose fac toata cartea dupa mine,desi unii ar renunta la ultimul volum tocmai din acest motiv,eu nici nu ma gandesc cand al 6-lea volum, ultimul din serie,este in ghiarele mele,si astepta sa fie deschis.
Astept cu nerabdare sa vad cum se incheie seria,ca sa scap de vampire acestia superbi,dar respingatori(nu mi-a atras catusi de putin idea de vampir care e din ce in ce mai des uzata in acest domeniu),cat sa vad daca mai raman sau nu fan Richelle Mead.

Si ca un plus am sa postez o poveste scrisa de mine pe blog,asa ca fi-ti pe faza!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu