marți, 26 iulie 2016

Copii capitanului Grant de Jules Verne vol.1

Romanul este impartit pe doua volume,iar aceasta recenzie se refera exclusive la primul.
Recunosc ca am citit cartea doar ca sa verific daca mai imi place Jules Verne.Stilul a raas acelasi pe care mi-l aminteam,actiune,suspans,personaje-copii eroi,actiunea care se deruleaza intr-o jungle din America sau Africa.
Adevarul este ca,nu stiam ce urma sa citesc si m-am uitat printer carti si mi-a sarit in ochi titlul,care nu-mi spune nimic,dar care totusi m-a chemat sa-l citesc.Nu-mi duc aminte sa fi citit vreodata aceasta carte,dar chiar am citit-o s-a intamplat cu mult timp in urma,pe vremea cand aventurile se rezumau la o cazatura de pe cal sau do plimbare prin jungle.
Ei bine locatia asta salbatica este o constanta in opera lui Jules Verne,am remarcat asta la ultima carte citita de la el anul trecut,dar parca aceea a fost mai ok scrisa.
Copii curajosi,se regasesc si aici,dar mi se par un pic c-am trasi de par,adica curajul celor doi este un pic exagerata.
Actiunea e bine dozata,chiar si personajele sunt frumos reliefate,dar calatoria plina de periti,peicole la fiecare capitol,in special spre final,nu a reusit sa ma convinga sa citesc si al doilea volum.Tot aici trebuie sa mentionez ca protagonistii gresesc drumul si ajung pe alt continent,nimic deranjant,dar reluarea unei noi aventuri in cel de-al doilea continent mi se pare un pic c-am trasa de par.Cele 2 sau 3 capitol din cel de-al doilea nu au reusit sa ma convinga ca trebuie sa citesc cel de-al doilea volum.
Totusi,pot sa va recomand cartea daca vreti sa retraiti copilaria apusa,sau actiunea in jungla Americana,va recomand cartile lui Jules Verne,pentru ca nu o sa regretati!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu