vineri, 5 august 2016

Ape adanci de Amanda Quick

Ok,e prima carte de la autoare si mi-a placut la nebunie.
Coperta e foarte misto facuta,iar titlul mi se pare extrem de atragator.Descrierea este potrivita,intrucat dezvaluie unele informatii si  totusi lasa loc misterului sa planeze asupra lui intr-o maniera delicata.
Personajele sunt frumos creionate,dar la inceput sunt firave,inocente ca sa sufere o transformare foarte  misto,dar treptata,nu brusca si socanta care dezechilibreaza actiunea.
Image result for amanda quick ape adanciEste intradevar un roman de dragoste,asta nu m-a deranjat,dimpotriva chiar am fost surprins de evolutia amoroasa a personajelor,si sincer nu mi s-a parut a fi un roman siropos.Ok,acum surpriza placuta a fost introducerea momentele de erotism care nu mi s-a parut exagerat,ci mai degraba culoarea care scoate la iveala partile mai light ale romanului.
Ma simt obligat,si nu stiu de ce sa mentionez faptul ca fiecare capitol contine o zicala,nu va spun a cui ca nu-l cunoasteti oricum,dar sunt foarte sugestive pentru capitol ( majoritatea dintre ele,ca nu am reusit sa fac legatura intre toate zicalele si sa leg de capitol,asta e strict personal),care scot la iveala adancimea mentalitatii personajelor principale,si a stilului de viata.
Recunosc ca m-am indragostit de carte imediat cum a deschis si am citit prima pagina,iar asta e de bine,un punct in plus autoarei.
Nu eram foarte sigur daca sa citesc cartea asta,deoarece am doua carti de la autoare si eram intr-o mica dilema dar pana la urma am lasat soarta sa decida,si asta a picat prima,poate pentru ca e vara,iar acest anotimp trage la apa.
In final ramane doar sa va spun ca acest roman se potriveste perfect noptilor toride de august,alegerea perfecta pentru luna caldurilor si a caniculei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu