luni, 1 august 2016

Flacara iubirii de Nicholas Evans

Nu a fost chiar povestea la care ma asteptam,dar chiar si asa mi-a placut.Temutul triunghi amoros Julia-Ed-Connor mi s-a parut destul de slab conturat,dar poate asta si-a dorit autorul.Nu prea inghit triunghiurile amoroase,dar cum am mentionat,nu a fost scos la lumina mult timp,iar cele 3 personaj nu si-au impartasit sentimentele,decat mai tarziu.
Am inteles ce legatura au flacarile (care este un impuls in relatia Ed- Julia),dar relatia celor doi se incheie tragic (aproape mi-a dat o lacrima,dar am reprimat-o la timp).
Julia mi se pare  un personaj foarte atragator,deschisa si foarte priceputa sa lucreze cu copii cu problem comportamentale,unde o intalneste pe micuta Skai ,care are din pacate un sfarsit tragic.
Cele doua personaje masculine sunt prieteni buni,care culmea,se indragostesc de Julia de cum o vad(cred ca si m-am indragostit putin de ea!).Finalul nu m-a surprins (dar a fost surprizator),dupa moartea lui Ed,Julia ramane cu Connor,si amandoi recunosc ca s-au placut de la prima privire.(era si cazul ca ma enervau cu negarea lor acerba).
Nu intru in detalii,deja am dezvaluit prea multe.
Actiunea curge de la sine,iar ceea ce e cu adevarat surprinzator este faptul ca prin flacari,iubirea infloreste surprinzator.Stilul liber ii confera autorului un character liber,o descriere usoara si cursive,iar de personaje nu mai spun decat ca le vei adora.
Sinopsisul si coperta sunt la fel de superbe ca povestea si completeaza tabloul cu o imaginile demna de un bestseller!
Va recomand acest roman pentru tot,fara excptie,pentru ca merita fiecare minut petrecut alaturi de Julia si ceilalti,intr-un décor care iti taie respiratia!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu