vineri, 1 decembrie 2017

Intrusul de James Patterson

Am asteptat de ceva vreme sa citesc acest roman,dar niciodata nu m-am convins ca este bun si merita citit,Asta pana acum.Un autor care isi descrie superb personajele,alegandu-le cu grija,construind un suspans continuu care pur si simplu te blocheaza si te socheaza,dar si care te face sa vrei mai mult din geniul si maiestria autorului.
Image result for invizibil james pattersonAnalistul de informatii Emmy Dockery,este cel bine si cel mai frumos conturat personaj pe care-l intalnesc pana acum de cand citesc romane politiste.Cu o istetime de invidiat,si cu o inteligenta rara,aceasta da viata atat prin felul ei de a fi,cat si prin faptul ca este plasata in centrul romanului,descoperind legaturile dintre faptele atroce ale criminalului si imaginea de ansamblu dintre ele.
Pot spune ca are si motive serioase de a actiona inteligent ,sora acesteia fiind o victima a viitorului criminal.O fire singuratica,dupa cum ne spune autorul o face pe Emmy vigilenta dar si foarte implicata in caz.Este singurul personaj pe care-l ador din acest roman.Ea si ei,stiu ca suna ciudat,dar si criminalul mi-a placut mult,demonstrand ingeniozitate,creativitate,si ferocitate fata de victimele sale,autorul descoperind aceste aspecte pe parcurs,tinand astfel cititorul in priza.
Mi se pare ca autorul vrea sa ne descrie fiecare personaj in parte prin tot ceea ce face,gandeste si cum actioneaza,asta e bine,dar binenteles ca nu reuseste sa le descrie pe toate,dar noi ca cititori intelegem esenta fiecarui avatar din roman.
Coperta este interesanta si de aceea am cumparat romanul,nu regret fiindca mi-a placut enorm,si sigur mai citesc alte romane de la acest autorul magnific.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu